Kategorie

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i dowiaduj się jako pierwszy o promocjach!

Wysyłka i realizacja zamówień

Termin realizacji zamówień

Zamówienia opłacone do godziny 10:00 traktujemy jako "dzisiejsze". Oznacza to, że towar dostępny w 24 godziny wysyłamy jeszcze tego samego dnia roboczego, a w przypadku towaru sprowadzanego na zamówienie termin dostępności liczony jest od dnia złożenia zamówienia (pod warunkiem dokonania wpłaty).

W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 10:00 termin realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.

Zamówienia realizujemy w momencie skompletowania całości towaru - jeżeli więc w zamówieniu znajduje się kilka produktów o różnych terminach dostępności, czas realizacji zamówienia będzie odpowiadał terminowi dostępności towaru, na który czas oczekiwania jest najdłuższy.

Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w koszyku w chwili składania zamówienia i jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub przesłania potwierdzenia przelewu. W razie jakichkolwiek opóźnień (które zdarzają się bardzo rzadko, jednak nigdy nie można ich całkowicie wykluczyć), poinformujemy o nich tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Koszt wysyłki wielu produktów

Przy zamówieniu kilku przedmiotów za wysyłkę płacą Państwo zawsze tylko raz (wyjątkiem są oczywiście zamówienia, które na Państwa życzenie rozbijemy na kilka przesyłek). Dostępne opcje wysyłki (zależne od wielkości i wartości zamówienia) oraz ich koszty wyświetlą się w koszyku.

Dostępne formy wysyłki

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem:

- kuriera DPD
- paczkomatów InPost

Lista form wysyłki dostępnych dla danego gabarytu oraz wagi paczki wyświetli się w koszyku podczas realizacji zamówienia.

Śledzenie przesyłek

Do każdego zamówienia wysyłamy e-maila z numerem przesyłki. Otrzymają go Państwo w dniu wysyłki, najpóźniej w godzinach popołudniowych. Dodatkowo informacja o numerze paczki dostępna jest w linku do śledzenia zamówienia, który zawarty jest w potwierdzeniu zamówienia.

Zalogowani Klienci naszego sklepu mogą także odnaleźć go w historii zamówień dostępnej po zalogowaniu.

UWAGA: może zdarzyć się, że e-mail z powiadomieniem trafi do folderu SPAM lub w ogóle nie dotrze do adresata. W razie wątpliwości co do statusu paczki bardzo prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub o kontakt.